Riktigt lyckad kväll.


Spelningen var as bra, (inte lika bra med mobilkamera). Träffade Totte, drog till Harry B James, träffade Lea m.fl. där, drack några öl. Sen drog jag och Totte vidare till Slussen och donken, fan va gott det var, har inte ätit på donken på så galet länge. Men från och med imorgon blir det ingen mer mjök mat, då blir det hårda tag igen. Hade alla fall galet kul, snackade med nån funky snubbe på tuben som inte trodde att jag var svensk (med tanke på att jag gick runt och bara pratade engelska hela tiden). Sen var det bara sätta sig på tuben och åka hem, nur har jag suttit och skrivit det sista i fiosofin, så nu är det bara historian kvar som ska skrivas klart.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0