My pictures of you

Sitter och har the cure på hög volym, orkar inte tänka mer på historian. Livet går vidare ändå, jag orkar inte bry mig bara hoppas på det bästa, måste skriva mitt arbete i historia under helgen så jag kan lämna in det. Pictures of You är nog en av de vackraste låtarna som finns. Sitter och njuter av te, musiken och att jag ska köpa nya skor imorgon, måste ha mer te, måste bli frisk. Helgen kommer bli fest och en jävla massa plugg. Nä, nu ska jag läsa, lyssna på denna vackra underbara låt och sen ska jag sova.



<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Palmira

Sv: Tack! Haha, ja precis.. det är ju så det är liksom.

2009-05-08 @ 01:28:34
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0