massa pluggande och annat

Dagen har jag suttit och försökt pressa min hjärna så mycket jag har kunnat på att skriva minst tre texter. Det är inte de roligaste om jag säger så, två engelska texter, en historia. Måste svara på filosofi frågor också, men de är ganska lätt så det ska väl inte vara några problem, eller? Men nu ska jag fortsätta att pressa min hjärna och skriva jätte bra texter. Historia är bland det tråkigaste jag vet, speciellt att skriva om något så enkelt som blir så svårt. Men men, skriva mer och göra det bästa jag kan så är jag förhoppningsvis klar snart, måste hitta en artikel också. Tillbaka till pluggandet.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Lisa

plugg suger :(

2009-05-17 @ 17:42:13
URL: http://bracefaces.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, oki ;)... Men han är ju sjukt snygg ju!

2009-05-17 @ 18:21:40
Postat av: Mira

haha, oki ;)... Men han är ju sjukt snygg ju!

2009-05-17 @ 18:21:51
URL: http://mira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0