Lite trött måste jag ju ändå säga.

Ja, dagen kanske inte har varit så stressig och så men ändå är jag ganska trött. Jag var på teatern klockan 14.00, var där till 16.00 då jag och Jennifer åkte till Elsa för mått osv. var där till ca 18.00. Sen var de hem, äta chilla lite och sen var det dags att börja tjata på alla idol deltagare, men de ger resultat. Nu känner jag att ett bad och lite te skulle inte sitta helt fel. Någontin som inte är helt toppen är att Jennifer inte har någon röst, hon har något liknande stämmbandsinflamation, men då gav jag henne en väldit fin guide tour. Jag vet inte om hon uppskattade den lit mycket som jag, men det var kul ändå. Nä dags för bad och te.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag uppskattar alltid dina pratstunder, dock är det roligare om jag kan deltaga i dom haha!

2009-05-11 @ 00:28:21
URL: http://jessohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0