lite trött, lite seg

De senaste dagarna har varit så stressiga, jag har inte orkat. Jag har inte kunnat sova, jag har pluggat som fan bara för att bli klar. Och nu är jag klar, nu kan jag äntligen sluta att stressa och det är slut med sömnlösa nätter p.g.a. skola. Annars är det ju sömnlösa nätter med roliga saker, men inte när det gäller skolarbete. Idag hade vi diskussion i aulan, eller vi hade inte, men några politiker som fick säga hur do och deras parti tyckte och tänkte. Det var väldigt intressant, sen kom jag hem och sov haha. Nu sitter jag här och tänker på vad jag ska rösta på i eu valet, det är inte lika lätt som man kan tro. Men nu ska jag kolla på tv och sega lite extra.

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0