Idol dagen är inne

Idag är det dags för idol, mitt, Jennifer och Maijas projektarbete som vi har jobbat så extremt hårt med sen i början på höstterminen. Nu är det dags, jag är ganska nervös, glad och allting på samma gång. Jag kan inte riktigt fatta att det är idag. Hoppas att det är massa som kommer! För ni kommer väl?!

Sen har jag gjort klart en av mina många saker som ska vara klara, det är filosofin. Skönt, nu är det inte mycket kvar, har kommit en bit på det andra. Min short story har jag en idée på och ska börja skriva när jag kommer hem ikväll. Sen är det bara två andra engelska saker som jag har börjat med och historian, även den har jag börjat med. Men nu ska jag fixa mig lite och packa ner lite saker.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0