Godmorgon

Är ganska trött men ska ge mig iväg till fasta för att byta ut mina leggins, det är lite jobbigt. Sen är det teaterrepetition klockan två. Jag måste verkligen plugga, har sjukt mycket att skriva, vilket jag ska göra hela dagen idag och imorgon. Vill ju bli klar med det nån gång, sen ska jag ut och fota lite, tror jag ska göra de samtidigt som jag åker till farsta. Det är mycket nu, allting ska in och snart sätts betygen. Men nu ska jag fixa mig och sen ge mig iväg, kommer vara en fullspäckad dag.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-05-16 @ 15:07:09
URL: http://smdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0