Föreställning, längtar tillbaka lite.

Idag var det föreställning klockan 10.00 på turteatern i kärrtorp, känslan av att gå in på turteatern igen av så många minnen från förra året. Min praktik var där och även om jag inte var med i pjäsen var jag en del av gruppen och jag kunde alla repliker utantill. Det var så sjukt att komma tillbaka, så är det inte den vanliga gruppen utan en ny grupp, med en ny pjäs. Den var bra, men den var ganska annorlunda. Jag och Jennifer hade pratat med Andreas och han hade sagt att den skulle vara kaos, men det var värre än kaos, det var väldigt annorlunda.


Här är en fin bild på de deltagande i den nya teatern och som sagt, jag fick verkligen tillbaka känslorna från förra året. Något jag speciellt tänkte på var lördagspjäsen, jag kom lite sent efter att ha jobbat. När jag kommer in och vi inte hörde något där vi satt, så jag fick springa upp till Andreas för att kolla hur man fixade ljudet. Det löste sig ju alla fall, men nu är det en ny grupp som kommer ha sin fest imorgon, saknar tiden, det var underbart. Men livet är ganska underbart nu också måste jag ju bara säga, för snart är det studenten som gäller.


Bild från förra året, dom var så duktiga.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

åh såg den inte idag, men hur lång är den? :o

2009-05-29 @ 18:47:02
URL: http://maijais.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Hej! Jag målade dom själv.. men annars går jag till en salong och får dom förstärkta med gel och fransk manikyr :) Kände bara att jag ville ha lite sommarförändring nu..

Trevlig kväll!

2009-05-29 @ 19:05:30
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: ja dom skorna är verkligen kärlek:P hihi



fin blogg du har:)



Om du vill kan vi följa varandra på bloglovin?:)

2009-05-30 @ 10:50:27
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0