Denna underbara kvinna!



Jag har sagt det förut och jag säger dt igen. Hon är så sjukt uderbar, det hon har gått igenom och de hon har upplevt kan inte vara lätt ändå är hon otroligt vacker och framgångsrik, Hon har heller inte fallit för alla dessa skönhetsideal som finns. Hon är vacker, hon har kurvor. Jag tycker iof om Mary-Kate och tycker att de är bra att hon tog sig ur sin anorexi, men det betyder inte att alla gör det. Det är så sjukt att vi ska behöve leva i en värld där idealet går från att vara som Marilyn Monroe, en otroligt vacker kvinna som va size 42-44 till detta sjuka size zero. Det är inte okej och Drew Barrymore är en av de vackraste kvinnorna, vakna och se att man inte behöver vara fucking size zero för att vara vacker.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Svar: Ja.. Fast där är ju inte alltid varmt precis ;) Haha, sist jag var där så var det flera minusgrader (vinter) :)

2009-05-04 @ 16:19:38
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa jag föredrar även klack jag med :D

2009-05-04 @ 16:36:13
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0