Denna dag


Dagen har varit ganska fullspäckad, massor med roliga saker som har hänt. Började skolan med foto, sen var det dags för livesändning i Aulan. Sjukt bra, sjukt kul. Efter att dagen gick, massvis med skrivande har så sjukt mycket som ska vara klart denna vecka, så kom jag hem en snabbis innan jag skulle iväg till teatern. Det var sjukt kul, vi är en väldigt härlig kväll måste jag ju ändå säga.

Sen var det dags att åka hem, det var väldigt mysko. När jag kom till Gullmars mötte jag några i klassen, sen mötte jag min vän Johan. Det var något mysko med tunnelbanorna, de gick väldigt konstigt och alla gick på samma linje. Sen kom jag till Högdalen och hela stället var nedsläckt, jätte läskigt och spooky.


Som sagt spooky, det ända man kunde se var några bilar som kom, sen kom äntligen bussen. Gick hem, då släcks ännu en lampa när jag gick förbi. Jag vart lite rädd, kom hem och pratade med mamma. Och nu ska jag fixa med lite skolarbete innan jag går och lägger mig.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0