Dagen som kommer:

Ja, dagen ser ut om vanligt massor med skola. Efter skolan ska jag väg och köpa tyg till min klänning jag ska ha på skivan, sen ska jag köpa ett bälte och kolla på skor. Efter det ska jag träffa Frippe, alltid lika trevligt ska komma ihåg hennes cash och biljett också hehe. Ska ge Bea pengar som jag har sålt för, ska ragga upp alla mina kompisar ch typ tvinga dom att köpa mina sista biljetter (det finns fortfarande några kvar, så vill ni köpa säg till)! Annars är det bara en vanlig dag och det är bara hoppas på det bästa, nu ska jag fixa lite te och fixa mig.


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: malin

Svar: Tack :)

2009-05-06 @ 15:24:14
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0