Då är dagen planerad.

Äntligen, dagen har börjat på riktigt. Börjat lite på min kllänning, sjukt nice. Har fått tid att snacka med Elsa, väldigt skönt måste jag ju bara säga imorgon ska vi träffa henne, måtta och fixa. Det är snart studenten, de är så sjukt, kunde inte vara mer taggad. Känns så mycket bättre nu när jag vet att klänningarna kommer komma igång, allting kommer bli bra och det bara är en månad kvar.

Nu ska jag ge mig på mina egna sytekninker, kanske ska hitta en nål också. Hehe, klänningen måste bli klar till på tisdag då skivan är sista dagarna nu att köpa biljetter, imorgon är absolut sista dagen för ni kommer väl?!

Men dagen ser alltså ut så att jag ska sy, jag ska sy lite till, kanske blir utgång ikväll men de får man väl se. Ska läsa på min text lite, skrev nämligen en egen test jag ska framföra på teatern, är väldigt nöjd med den. Den kommer väl hamna på bloggen någon dag också, men inte än. Nä nu ska jag hitta en nål och sy.

<hjärta3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Svar: Tack så mycket!:)

2009-05-10 @ 08:57:11
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0