Blev utmanda, vilket jag såg nu.

Min vän Maija utmanade mig att göra ddet här, så jag tänkte okej.

1. vad gjorde du för 10 år sedan? Jag lekte väl antagligen med mina vänner och hade kul, jag var ju ändå 8.
2. vad gjorde du för 1 år sedan? Slutade nästan skolan, satt väl ute i värmen med klasskompisar.
3. fem snacks du gillar? Ben&Jerry's, Naturgodis, vanligt godis, popcorn och morötter.
4. fem sånger du kan hela texten till? Finns så många, vet inte varför men låtar fastnar på min hjärna, vilket gör att kommer ihåg dom.
5. fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär? Resa, njuta och spara.
6. fem dåliga vanor? Skjuter upp läxor, lägger mig för sent, biter på naglarna och andra saker.
7. fem saker du gillar att göra? Vara med vännerna, resa, festa och massa andra roliga grejer.
8. fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa? UGGS! Foppa-tofflor, Fjällräven-jacka typ
9. fem favoritleksaker:  Hahaha, va?
10. fem personer jag vill se göra den här undersökningen? Alla som vill kan ju göra de :)

Kommentarer
Postat av: E.

Visst :) Tack sweetheart, jag har ingen röst och är superförkyld :(! Kan du säga till om jag missar något.

Puss.

2009-05-19 @ 10:27:38
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0