090531 - klännings letande

Städar så att mitt rum ska bli riktigt rent, trött, kollar på fem i familjen. Ja, dagen är inte så jätte planerad mer än att jag försöker att hitta en snygg klänning som jag ska ha på slutskivan och letar efter ett par söta skor som jag kan ha på utspringet. Så finns det någon som vet en bra affär/sida som man kan hitta snygga klänningar på, säg till? Snart är det ju dags, det är bara en vecka kvar snart. Känns lite otroligt på något sätt och snart flyttar jag till Örebro, där jag ska bo och jobba med Anna några månader, ska bli sjukt kul. Måste verkligen hitta en klänning så jag hoppas att ni som läser detta kan hjälpa mig. Kanske en lila? Eller någon annan snygg färg.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

Checka runt lite på Bik bok (där jag hittade min, hihi), H&M, Cubus, Topshop, Gina, Vero Moda osv :D man vill ju inte lägga mer än typ 400 på den, så där borde du hitta något för ett rimligt pris!

2009-05-31 @ 21:04:06
URL: http://maijais.blogg.se/
Postat av: anna

gina tricot brukar ha snygga klänningar ;D och lila tror jag blir as hett, warw liksom ;)



och iihh en månad och 3 dagar :o IIH <33333333333333333333333

2009-06-01 @ 11:17:14
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0