090524 - seg dag?!

Ja, jag har inte gjort så mycket. Jag hade mitt uppspel, de gick bra. Sen har jag suttit och skrivit och skrivit, de har iof gått bra jag har bara min short story i engelskan kvar, sen har jag två andra ämnen också. Men men, de löser sig, det är ju bara skriva imorgon. Alltså har min dag kanske inte varit så jävla rolig som ni märker (om man bortser från teatern), men alla dagar kan ju inte vara helt underbara.

Men men, igår var jag ute med en del i min klass, väldigt trevligt. Sen vart de lite funky när vi inte visste vart vi skulle dra vidare. Fick även en sen (väldigt sen) födelsedagspresent av några av mina vänner, tack så mycket. Men jag hade alla fall en mycket trevligt kväll igår, skulle ju ha dragit ut idag också, men jag har fan inte tid med det. Imorgon är det däremot utgång, ska ju på min  älskade Leas spelning ska bli sjukt kul.

Nu ska jag tillbaka till skrivandet på min short story, hoppas den blir bra.. Sen är det dags att sova, jag måste ju till skolan imorgon även om jag är ledig. För jag måste skriva ut mina sista bilder, sen ska jag och Jennifer dra till Elsa. Det är inte långt kvar nu.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

engelska short story, historia x2, filosofi, projektrapport, rörlig bild-rapport :)

2009-05-24 @ 22:47:02
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0