Trött & Tråkigt.

Då sitter man och kollar på tv, jag är sjukt trött men ändå inte det minsta trött. Jag är ganska jätte uttråkad också, jag har inte något att göra, vill ha nått att göra. Men jag antar att de kanske är lite sent att hitta på nått hehe. Imrogon har jag sovmorgon, det är så sjukt skönt, jag ska sova ut och det ska bli så galet härligt. På torsdag är jag ledig också, det är ganska jätte härligt om jag får säga det själv, men då ska jag iväg och köpa typ antar jag, imorgon är det även kär-dag vilket betyder att vi ska sitta och redigera i hundra år, sen ska jag köpa nya converse, det behövs.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: nathalie

SV: Vackra men inga bra förebilder direkt. :)

2009-04-01 @ 06:48:23
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0