Trevlig utekväll

Mötte Anna, Jennifer och Cissi i Slussen, åkte till skansen var där ett tag. Det var sjukt kallt men sugarplum fairy spelade ju och sjävlklart emd, mycket mysigt. Men svinkallt, efter att emd var klara sprang vi nästan från skansen, på bussen och begav oss till Söderhof (Cissis första utekväll har börjat) där stog Sverige - Portugal matchen på, det var ju bara att kolla och dricka lite öl, gött gött. Träffad människor som jag inte har träffat på jag vet inte hur länge som helt, vi stannade till ca 00.00 tiden. Jennifer, Anna och Cissi drog vidare till After, men eftersom jag inte har pengar, eller ska köpa någon dricka så känder jag att jag lika gärna kunde bege mig hemåt, så nu sitter jag här hemma inlindad i mitt täcke och ska väl kolla på nån film eller nått. Det har varit en riktigt lyckad dag måste jag säga, hoppas att alla ni har haft det lika trevligt.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

sv: Jaha var det? Vad kul :D och bra att ni passade på, haha. Var ligger förresten stället After och hur länge är det öppet? :o har bara hört talas om det

2009-03-29 @ 15:48:31
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0