Tillbaka i skolan..

Jaha, då var man tillbaka i skolan, jag är sjukt trött och jag skulle inte direkt påstå att jag är glad över det. Jag har fotolektion, önksar iof att jag var på praktiken, jag menar jag kommer ju verkligen att sakna Mickes PMS utbrott, han är ju trotsallt den ända killen med PMS. Haha, nä men alla fall, jag sov hos Jennifer hela kvällen gick ut på att prata om Marek och Frank, Thea är sjukt kär i Frank om alla inte visste det haha. Och för er andra är Jennifer kär i Marek (som är 91a, har flickvän och han va ju inte så snygg enligt Jennifer.) Men men, nu ska jag väl ha lektion, rektiorn och biträdande rektiorn va precis här och sa hej, men jag säger nu hejdå!

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0