jag har tråkigt.

olsen.png picture by BatmanFFS

Jag har tråkigt, dessa två människor är sjukt snygga och sa jag att jag har tråkigt? Efter foto är det lunch sen är det engelska och historia, kul, eller inte. Åååh jag vill verkligen inte va i skolan, jag vill bara tillbaka till praktiken, jag menar kom igen! Jaja, jag har teater ikväll, kul(?) det är frågan, vi har en så galet tråkig pjäs, men de är ju härliga människor. Suck, jag är trött och vill sova, jag klagar som bara den nu känner jag men vad ska jag göra? Nä nu ska jag typ sega lite och ja..

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Palmira

Otroligt vackra, men sjukt smala och ständigt plutande :P Jättefin bild!

2009-03-02 @ 17:10:52
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0