Hahahahahaha

Jag sitter här och förbereder mig för att gå till skolan, jag kollar på vakna med the voice och det roligsate dom står och pratar om en snubbe som hade blivit årets sexigaste vegitarian (bara det är ju galet komiskt). Men så kommer dom till den eviga frågan, de jag och Jennifer alltid drivet med folk, men jag aldrig trodde att folk var seriösa. Hur som helst, Jakob står och säger heter ananas eller ananas, vart lägger man betoningen? Det är ju helt strört, det är så kul, de heter ju pineapple! Det är vad jag kallar humor, jag är iof ganska galet trött. Snart ska jag till skolan, sen ska jag kanske åka och köpa tyg, fick pengar av pappa igår (han är så snäll).

Idag är min 6 dag på mina shakes, gott gott, alla fall lite. Det går ju alla fall bra, jag är inte hungrig och det är ju inte det äckligaste som finns, mitt sörsta problem var att jag alltid var hungrig, vilket jag trodde att jag skulle va nu också. Men det har blivit en motsatt effekt jag är nästan aldrig hungrig, jag dricker massa vatten och mina 5 shakes om dagen, det känns sjukt bra.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0