Godmorgon, godmorgon..

Ja, då var det en ny dag. Vilket betyder att det är skola, men inte bara de, Kenny Starfighter har premiär ikväll! Så jävla kul, men men, första lektion idag är filosofi och efter det är det religion. Efter skolan ska jag, Jennifer och Maija stanna kvar för att redigera vårat idol, vilket påminner mig om att jag måste skriva loggbok. Det kommer bli en toppen dag, eller vad säger ni? Känner ni det också? Haha, skorna är btw slut vilket gjorde mig lite ledsen, men vad ska man göra? Får väl leta efter ett par andra, eller hoppas att dom kommer tillbaka.


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Palmira

Nej vad irriterande :/ Men det finns säkert massor med liknande skor..



Jaha ok. Jag hade Erika, hon var jättebra..



Hur var Kenny Starfighter?

2009-03-25 @ 19:18:25
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0