Underbar tid som har gått, det kommer vara oförglömligt.

Jag och Jennifer var sena till champagnefrukosten, men vi kom tillslut dit även om det duggregnade, men inget kan stoppa oss. Idag var det ju, som många redan vet, studenten som gällde för mig. Det är nog bland det härligste jag har upplevt, att vara med klassen och fira som aldrig förr. Det har varit en av de bästa dagarna i mitt liv och även om det är så grymt underbart och härligt så är det på ett sätt lite sorgligt, för man kommer ju inte träffa varandra varje dag och man kommer inte att ses lika ofta. Men denna dag har varit helt fantastisk, min klänning var så sjukt fin, mina skor är söta och härliga, dyra som fan och lite stora men men allting kan ju inte vara perfekt. När utspringet hade varit var det dags att byta om och gå på flaket.


Vi drog ut och skrek och hade oss, nu är jag hes och kan inte prata men va fan, det var värt det. När flaket väl började åka var man redan dränkt i både öl, cider och champagne, sen kom det bara mer och mer under tidens gång. Vi badade, vi hade kul och sjöng, livet var bara så underbart bra. Efter det var det Jennifers mottagning (jag ska ju ha min i helgen), åt lite, drack lite till och sen begav jag mig hem.

När jag väl kom hem var det bara att börja fixa sig infor slutskivan och jag måste ju bara säga att vilken natt, den har varit så jävla underbart bra. Jag är så glad, synd bara att Jennifer var så trött att hon inte pallade, det vart en del drickande och massvis med dans. Kvällen började nära sig slutet och vi drog och åt på donken (fan va gott det var), sen var det bara att vänta på bussen som skulle gå 04.10 från Slussen, men jag träffade trevliga människor på busshållsplatsen och Martin höll mig sällskap tills den kom. Ja, jag kan bara säg att det var en av de bästa kvällarna någonsin, det var en riktigt bra kväll. Och det var självklart inte bara kvällen som var bra, nej det var hela dagen, det var bland de bästa dagarna jag någonsin varit med om. Nu är jag ju hemma igen, trött som bara den och ska gå och sova, jag ska verkligen sova ut nu. Jag hoppas att alla hade grymt kul under denna dag, för det vet jag att jag hade, jag älskar MP3 och kommer alltid att göra.

As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

Jag hade garanterat grymt kuuuul! :D En superhärlig dag det blev! :D:D

2009-06-10 @ 18:41:55
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0