Transformers

Helt underbar film, hände saker från början till slut och man kunde inte slita sig. Sen att den underbara Shia är med gör inte saken sämre likosm. Men men, jag har även köpt den första Transformers filmen och Twilight idag, var förbi på media markt när man ändå kunde.


Ja, som sagt en helt underbar film  Ramon Rodriguez är så sjukt skön, Shia är lika snygg som alltid och det är självklart Megan Fox med. Japp, rktigt bra, rolig, sorglig och väldigt mycket action. Och så har jag ju köpt den första filmen, fattar inte hur man inte kan tycka att Shia är snygg, men sen fattar jag ju inte hur man kan tycka att Robert Pattison är snygg heller, men men.. Jag har ju köpt Twilight också, Cam Gigandet är så sjukt snygg. Visst, han är inte så snygg i sitt långa hår (och han ska ju ha kort hår enligt boken) men han är fortfarande grymt snygg.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0