okej då, jag längtar ju lite.


Ja, jag erkänner, jag älskar Twilight böckerna. Det är typ dom, Harry Potter och några andra som jag älskar helt galet mycket. Men Twilight är något extra speciellt, visst jag var inte helt fångad av första filmen. Men nu har jag ändå sett den massor av gånger och jag måste säga att jag är lite förtrollad av den ändå och nej, det är inte för att jag gillar Robert Pattinson, för att han om någon är överskattad. Men nu är det ändå så att jag verklgen längtar till den nya filmen kommer, jag kan knapt vänta, jag tror verkligen att New Moon kommer bli så mycket bättre. Någon dom håller med? Jag längtar alla fall jätte mycket.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0