Ny inhandlade saker.

Ja, då har jag varit inne i stan, jag köpte min underbara tröja. När jag kom hem (vilket vill säga nu) så började jag leta efter mina skor, men de är hemma hos min kompis så jag måste dit innan jag ska till Jennifer. Vet inte om jag pallar högklackat idag, men de märker vi. Nu är jag alla fall hemma, köpte som sagt tröjan, ett linne och en bikiniöverdel, snyggt snyggt. Blev som vanligt väckt imorse, även om jag vaknar automatisk jättetidigt varje gång jag fyller år. Men men fick lite pengar och att mina föräldrar ska sätta in en summa varje månad för mina framtida resor (jag tänkter New York med min älskade syster när jag fyller 21). Ja, så är det. Mamma håller på att laga mat, sen är det tårta och sen ska jag väl ge mig av.

Nu ska jag chilla lite innan vi äter, kanske ta ett bad och fixa mig.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Palmira

Sv: Fan vad nice det låter! Det är en så härlig känsla när allt bara går som man vill.. :)



Visst är det! Ler varje gång jag passerar de där skyltfönstren, fler kedjor borde ta efter!

2009-06-21 @ 13:49:46
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Palmira

Ja, asså jag shoppade ju såklart oxå när jag var i den åldern.. fast då var det liksom att man åkte till något närliggande köpcentrum och lallade runt där i några timmar. Det jag är kritisk mot är att kommunen anordnar ett sånt läger, det känns bara fel liksom.

2009-06-21 @ 15:09:48
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0