Laguna Beach

Har suttit och kollat lite på denna underbara serie, eller ja säsong ett och två var ju underbara, men trean var lite av ett fiasko. Vilket det känns som att The Hills också kommer bli när Lauren lämnar, fast man vill fortfarande se The Hills, det ville man inte med Laguna. För vad är Laguna utan Stephen? Ni förstår ju själva, ingen Stephen Coletti, inte något drama mellan LC och Kristin det kan ju inte bli mycket tråkigre haha..



Snygg är han ju alla fall, jag var typ sjukt glad när han va med i oth, även om han inte riktigt såg ut som han gjorde i Laguna om man säger så hahaha.. Alla fall, snart sätter fotbollsmatchen igång och jag har inte så mycket annat att göra så jag lär bänka mig i soffan med pappa, kanska ska fixa nått gott att äta också. Men ja, Stephen är snygg, Laguna Beach är härligt, det var väl det jag tänkte säga för tillfället, nu ska jag äta nått.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0