Kallt, trött..

Ja dagen har varit lite seg, vaknade ganska sent, kollade på The Hills och segade. Sen ville pappa kolla på Ronny & Ragge, så jag slog mig ner i soffan med familjen och kollade på den underbara dvdn som vi köpte. Haha, det kom ut 1991, då var jag bara ett pr, men jag kommer verkligen ihåg när de visades på repris och jag tror jag har sett den ganska många gånger.


Jag älskar denna dvd, jag älskar Peter Settman och Fredde Granberg. Det är barndom, det är som pippi, saltkråkan och alla andra Astrid Lindgren filmer och serier och självklart även Macken, den underbara serien. Men men, nu ska jag väl göra lite te, det är så otroligt kallt, vart tog solen vägen? Men men, kanske ska ta och läsa något kul? Man vet ju aldrig vad som händer..

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Emmi

Sv: Aa , jag tror oxå att hon är skön i verkligheten . Hon har en bra stil = )

2009-06-06 @ 16:40:13
URL: http://heiskanens.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; tack :)

2009-06-06 @ 16:55:04
URL: http://beccouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0