Godnatt.

Ja, då har jag spenderat min dag på att kolla på Sunes jul (top två av alla julkalendrar någonsin). Sen messade min kära Amber och jag drog mig in till stan. Vi köpte en snygging tröja, kollade på skor och massor med annat. Sen ringde min kära Jennifer och frågade om jag ville följa med henne på Antons fotbollsmatch.

Var med Amber ett tag till, drack en snapple (som hon så snällt köpte) och sen begav jag mig hem till Jennifer. När jag kom hade lite tråkigt och väntade på att Jennifers mamma skulle komma hem så att vi kunde åka till matchen. Hann med bussen när vi väl kom dit visste vi inte riktigt var vi skulle så vi frågade en kille som var galet lik Ordlando Bloom, fast han var jätte kort. Men men, vi kom dit tillslut och snackade igenom hela matchen, frös och pekade ut människor samtidigt som vi körde Stockholm Boogie citat. Tråkigt, näää.. det skulle jag nog inte påstå, men kallt som in i helvete (iof var omklädningsrummet galet varmt och skönt). Men men, träffade andra Anton också, sen var Antons match klar och både jag och Jennifer frös som bara den, sen gick vi typ till horstull och tog bussen därifrån, så nu är jag hemma i värmen har ätit och ska sova. Vissa ska ju upp klockan 05.00 för att jobba.

Men men, kvällen var härlig och rolig, jag menar buskarna. Hahah, ja, det var kul även om det var kallt som bara den och Anton inte strippade, men han blev ju lite omgjord när han hade på sig Jennifers jacka och solglasögon. Jennifer hade på sin Antons tröja (orange med döskallar på) hahaha..

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0