glass och harry potter

När mamma kom hem hade ho med sig sushi och jordgubbar, alltid lika gott. Har packat lite mer och ändrat morgondage träffa Jennifer och Anna eftersom att dom ska åka till Turkiet på onsdag och jag flyttar till Örebro på lördag, måste ju medge att jag längtar ganska mycket att komma härifrån och ha någonting att göra på dagarna. Men nu ska jag sätta mig framför tvn, kanske ta lite glass och ha en lång och härlig Harry Potter kväll/natt.


Bild från nya filmen. Tänkte att om jag kollar på alla filmerna så blir man mer taggad inför den nya som kommer om inte så länge. Jag är iof redan sjukt taggad, men man kan ju alltid taga lite extra.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0