Första dagen utan skola avklarad.

Ja, det känns så sjukt. Idag var min första dag som "fri", jag har ingen röst kvar men det var värt det. Imorgon ska jag jobba vilket betyder att jag måste gå och lägg mig snart eftersom jag ska upp klockan 05.00. Det är så sjukt att jag aldrig kommer att behöva gå i skolan igen, i alla fall inte på länge, men jag satsar på att få jobb och kunna resa och ha roligt i mitt liv.  Jag vill hinna resa och ha roligt, lära känna människor och hålla kontakten med de människor som verkligen betyder nått. Men jag ska jobba imorgon så jag måste verkligen gå och lägga mig. Upp tidigt, man måste ju ändå jobba. Men men, snart flyttar jag ju i några månader, det ska bli skönt. Men det jag vill mest av allt innan jag ska sova är att få tillbaka rösten, men de lär ju inte hända. Nä, allt kan hända, skolan är slut och jag har hela livet framför mig.

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0