Då har man röstat.

Ja, jag och pappa var iväg och röstade. Kände mig ganska gammal när jag gjorde det, man det kanske all gör första gången de får rösta. Jag tycker att det är ganska viktigt att lägga sin röst, för har man gjort de så har man fått sin chans att påverka och dom som väljer att inte rösta, kanske kan sluta klaga (men så lär det ju aldrig bli). Men men, sitter och kollar på the hills repriser som visas på mtv och segar väntar på att tiden ska gå så att jag kan dra till Elsa.

Jay and Adam

Såg precis första gången då Whitney och Lauren möter Adam och Jay, Adam är så sjukt snygg. Men åh andra sidan så är ju Jay så sjukt charmig och härlig. Men som sagt Adam är sjukt snygg och jätte charmig, älskar den här bilden, den är så härlig. Att sitta och kolla på The Hills får mig verkligen att vilja dit, flytta till värme. Snart ska jag flytta till Örebro ett tag, bo själv kommer vara kul som fan, jag och Anna kommer ha det helt underbart. Sen ska jag bara ta körkort och då drar jag vidare, kommer bli skönt att flytta från stockholm ett tag alla fall. Få lite cash, kanske kan resa lite, skulle vara skönt med lite riktigt semester och då menare jag bort från allt till värme och inte behöva tänka på skola. Det är så skönt att jag snart tar studenten jag längar otroligt mycket, men men nu ska jag fortsätta kolla på the hills och chilla tills det är dags att dra.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0