090626 - Sorligt.

Ja, jag har varit vaken ett tag nu, fråga mig inte hur jag kunde gå upp så här tidigt. Det händer inte ofta om jag säger så. Men vaknar tänkte att jag skulle kolla vad som har hänt i vår välrd och vad får jag se?! Jo, dessa shokerande nyheter om att Michael Jackson har dött. Trodde det var ett skämt när jag först läste det här, men sen läste jag det även på andra ställen bland annat här. Hur som helst var han otroligt duktig, jag lyssnade aldrig överdrivet mycket på honom, men  däremot gillade jag den musik jag faktiskt lyssnade på och det är ju extremt sorgligt. Han dog ju tydligen i en hjärtattack och han var inte så gammal heller, 50 år. Det är alla fall något som får en att tänka, han var fantastiskt duktig och det är sorgligt att han har gått bort.



















































Pojken som blev en legend, ja, det är vad han är.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0