090625 - Godmorgon

Jag vet att jag inte skulle lägga upp felr bilder men nu blev det så. För kolla på hur charmig och snygg han är, jag menar kom igen. Hur kan man inte älska honom?! Hur kan man inte bli kär i honom när man ser honom, i både filmer eller på bild.

shia.jpg Shia Labeouf image by CookieEdward_39_116

Han är ju så snygg! Men men, jag vet inte vad jag ska hitta på senare idag, kanske ska in till stan en snabbis, men kanske inte. Jag borde inte ju inte direkt slösa pengar, jag har inte så mycket och jag måste klara mig. Jag flyttar snart och då är det betala för mig själv, men jag har ju mina besparingar som tur är och det är ju inte som om man blir direkt fattig efter att ha tagit studenten. Haha, jag har fortfarande pengar kvar, känner mig lite stolt, plus att jag har fått lön (sen kommer typ sista CSN bidraget? Hoppas alla fall). Men nu ska jag ta det lungt och börja packa.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0