090614 - Efter en lång natt och en seg dag.

Ja, mottagningen var underbar, hade jätte roligt, vänner och familj kom. Vart mat och dricka och pressenter, en av de bästa sakerna jag fick var min älskade hårddisk som hade gått sönder, som tur är så kan våran familjevän sådant så den är tillbkaka och innehållet klarade sig. Hade så extremt kul, sedan började kvällen komma och jag drog mig mot Söderhof för att träffa Anna, Jennifer, Anton och Anton. Var där drack och snackade, sen blev vi utslängda för att Anna var för full typ, det var väldigt konstigt. Men men, vi drog vidare till After och där träffade vi massa konstiga människor, ja vissa människor borde kanske tänka på att inte dricka, någonsin. Men men, jag och Anton satt och gjorde narr av Anton och Jennifer, väldigt roligt.. Sen dog vi vidare till donken och efter det drog vi hem. Trött full och jag kanske inte skulle tagit den där sista ölen, men men..

Vaknade typ vid 10-11 tiden, då hade Anna redan klätt på sig och var redo att dra hem, hennes hosta var hemsk och hon kunde kanpt andas. Efter att hon drog gick jag tillbaka in till Jennifer (som hade lite ont i huvet) snackade massor, satte på tvn. Vi kände att vi började bli väldigt hungriga så vi drog och åt pizza (gott som fan), kollade mer på tv, var helt galet trött somnade om lite och sen drog vi och pantade burkar och köpa cola light och lite godis. Såg på Desperate Housewives som jag inte hade sett i tisdags och sen var det dags förmig att ge mig hem. Nu är jag hemma, de spöregnade hela vägen hem, superkallt och jag trodde att jag skulle frysa ihjäl. Men som tur är gjorde jag inte det och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och sega.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0