090612 - Städar och fixar.

Jag säger då de, när ni åker flak ha inte saker som ni verkligen älskar, jag hade min väska och den fick jag kasta idag, den luktar så vidrigt och var ganska förstörd. Men det gör inget, den går att ersätta och jag hade den bästa dagen i mitt liv nästan. Idag håller jag på att städa som bara den, måste ju bli lite fint i mitt rum till morgondagen då släkt och vänner kommer. Idag ska jag iväg på Dianas mottagning, kommer bli sjukt kul.

Men för tillfället är det städning av mitt rum som pågår tillsammans med att jag kollar på Hairspray, med snygging Zac. Jag menar kom igen vem vill inte ha en Link Larkin?! Han är ju så sjukt snygg.

BehindthescenesinHairspray.jpg Zac as Link Larkin image by Blahh984

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0