090611 - Trött och hes..

Ja, då har man jobbat och handlat överdrivet med mat. Jag har fortfarande inte fått tillbaka min röst helt, men men.. Var och jobbade idag, sen var det hem ut och handla mat och sen middag ute med föräldrarna, riktigt gott. Nu sitter jag och tar dedt lite lungt, tänkte kolla på film eller någonting, är ganska trött och jag tror inte riktigt jag har fattat att jag faktiskt har tagit studenten. Men det var underbart att göra det.


Klänningen var underbar, jag är så sjukt glad (tack massvis med gånger Elsa). Men eftersom rösten inte riktigt är tillbaka ska jag dricka massor med te så jag kan prata imorgon, jag ska på Dianas mottagning, det kommer bli sjukt kul. Nä nu måste jag vila lite, jag har varit uppe sen kl. 05.00 imorse. Det var jobbigt, jag är trött.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

det var en jättesöt klänning du fick :D:D

2009-06-11 @ 23:15:12
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0