090608 - Imorgon smäller det.

Fick precis ett sms från Elsa, våra klänningar är klara, jag är så sjukt glad, imorgon blir det massa sista minuten shopping. Ska köpa en väldans massa saker, ska leta efter en klänning åt mamma, hämta min klänning, hitta skor åt mig, smycken, en bolero och sen måste jag hinna färga håret, jag vet att det inte låter så mycket men de blir mycket ändå. Men men, jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar efter att ta studenten, på ett sätt är det en så sjukt underbar känsla, den andra känslan är att Maija borde vara med oss, jag saknar verkligen henne. Men livet går vidare och det går inte en dag utan att man saknar henne.

Lyssnar på T.I. & Justin Timberlake - Dead and gone, den är ganska mysig och Justin är het och T.I. är charmig.


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0