090606 - MTV movie awards, igen..


Okej, jag vet inte riktigt hur många gånger jag har sett the mtv movie awards just nu, men det har ju blivit en del gånger eftersom dom visar det hela tiden. Men något jag tänkte på är hur överskattad Robert Pattinson är och hur underskattad Cam Gigandet. Men alla fall, Cam Gigandet är sjukt snygg. Jag funderar på om jag ska läsa om alla twilightböckerna, jag har ju läst dom ex-antal gånger, men jag tröttnar verkligen aldrig. Vill köpa Twilight filmen också, kanske borde göra de?! Bästa med the movie awars är ju att alla kändisar gör sig löjliga över hur publiken reagerar varje gång nån nämner Robert hahaha, det är ju lite kul. Men men, jag kan ju inte bara vara elak mot honom, han är ju ändå en sjukt bra skådis, speciellt i Harry Potter, men änven i Twilight plus att ser helt okej ut, men jag tycker inte han är lika snygg som alla andra säger att han är.

Men men, nu är jag lite små uttråkad, ska nog läsa New Moon, fan va jag längar tills den kommer ut på bio. Verkligen längtar, det kommer bli helt underbart, jag har mycket högre förväntningar på New Moon än jag hade på Twilight. Vilket kanske inte är så bra att jag har, eftersom jag vet at dom har försökt göra så att Robert är med i filmen jätte mycket, vilket han inte ska vara. Men men, jag längar ändå, är man fast så är man, eller?


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0