090601 - Fan va sur jag blir.

Jag är så jävla trött, idag har betygen satts, men tydligen har inte alla betyg satts eftersom våran idiotiska historialärare (Karl) bestämde sig för att sätta ett prov, arg? Skoja inte. Jag blev så jävla sur, jag har verkligen ansträngt mig för att bli klar, ansträngt mig för att klara av historian och nu samma dag som betygen skulle in så vet inte jag om jag kommer att få g, känns inte så bra. Men men, andra ämnen är ju bättre, idag hade vi t.ex. vattenkrig, tänkte inte delta först men de blev så ändå. Jag är så sjukt sur, irriterad och ja, jag vet inte hur jag kan beskriva den känslan som finns inom mig pga min lärare. Jag undrar om man verkligen kan göra så här, kan man lägga ett prov efter att betygen är satta? Får man det? Jag vet inte, men de kanske är någon där ute som vet och kan svara på frågan för man börjar ju undra.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0