Trötthet och sista sägonen huset full

Ja, jag är fortfarande sjuk (well duuuuuh).. Varför kan man inte bara bli frisk lika snabbt som man blir sjuk? Ja, ja.. Jag ska försöka att inte klaga lika mycket, men jag kan ju inte direkt hjälpa de. Saker och ting börjar bli bättre, på mer än de sättet att jag håller på att bli frisk. Har kollat på sista säsongen av huset fullt, serien är så bra och sista avsnittet är så otroligt cheese, men väldigt bra. Nu sitter jag här, Sofia har precis kommit hem och jag fryser mer än vanligt, suck, orkar inte vara sjuk liksom. Men men, känner mig ganska trött och seg men jag antar att det tillhör.

Gårdagen var väldigt rolig, tog lite vin, lyssnade på musik och efter att de andra hade dragit till krogen blev det ben & jerry's och lite huset fullt. En väldigt lugn och härlig kväll måste jag ju säga. Men det var bra att jag inte följde med ut, hade fan mått piss, var varm när vi satt hemma och segade och när jag väl skulle gå och lägga mig kände jag mig som en levande vulkan, inte den bästa känslan.

Nä, nu ska jag ta det lungt, kanske slå på tvn och sega. Vet inte riktigt vilken serie jag ska kolla på nu när Huset fullt är slut, några förslag? Alla fall det märker vi väl. Hahaha..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0