trött efter vad som känns som en riktigt lång dag..

Ja, jag har jobbat idag (ska göra det imorgon också, vilket betyder att jag snart ska sova). Dat var inte överdrivet med folk idag, men jag är sjukt trött och har spenderat större delen av dagen att kolla på himym, underbar serie. Nu känner jag att mina ögon snart faller ihop, imorgon är som sagt en ny dag som innehåller jobb. Måndag lär bli jobbletande och packande för min del, måste packa lite som pappa kan komma och hämta tidigare. Ska bli så skönt att komma hem, även om jag kommer sakna Anna som bara den, men det kommer bli så skönt att bara vara hemma.

Nu ska jag borsta tänderna, på med pyjamas och ner i sängen.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0