Rolig dag, kallt men roligt.

Har varit med Linn idag, var en runda på stan, det regnar och är kallt ute men vi hade kul ändå. Var ute en snabbis lämnade lite saker på nått ställe hehe, sen drog vi hem och kollade på Full House och snackade. Nu har jag varit och handlat kakor och Linn gick hem för att äta och sen kommer hon över ikväll och kollar på film (ikväll blir det däremot inte Harry Potter som det har varit de senaste kvällarna). Börjar känna mig ganska frisk nu vilket känns så sjukt skönt, så på torsdag och fredag blir det jobb. Sen flyttar jag hem på fredag natt och så ska jag ringa/smsa Jennifer beroende på hur pigg/trött jag är hehe.. Ska typ kyssa marken när jag är i Stockholm, okej kanske inte, men nästan alla fall.

Nu ska jag ställa mig och diska så att Anna inte behöver komma hem till en svinstia, vilket det iof är, men det är inte mitt fel för jag har plockat upp alla mina saker och det har Anna också.. hmmm.. jag undrar vems fel det kan vara? Aja, jag orkar inte vara sur, Anna kommer hem snart antar jag och då blir allting mycket bättre!

You got it dude
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0