måste lägga mig tidigt

Ja, jag har inte sovit så bra de senaste nätterna, men det gör inget. Ikväll blir det andra bullar, jag SKA lägga mig tidigt. Måste upp vid tio tiden för att hinna vakna till och kunna fixa mig och vakna, för imorgon ska jag ju som sagt jobba. Sen kom jag på något, jag kan inte åka till Hallsberg på onsdag heller, så det får väl bli någon annan dag. För på onsdag kommer min kära far hit och hämtar upp lite saker, jag ska städa i lägenheten, plus att jag ska iväg till tvättstugan på kvällen. Ja, hela kvällen kommer att gå åt. Sen har jag bara två dagar kvar på min tid i Örebro. Ganska skönt ändå, jobbar på både torsdag och fredag, sen på fredag kväll kommer jag att åka iväg med min kära far.

Nu ska jag försöka att bli lite trött och börja min skönhetssömn, även om jag inte ska lägga mig riktigt än. Det känns så overkligt att jag snart är tillbaka i Stockholm, kommer sakna Anna, kommer kännas så wierd att komma hem och inte ha Anna där, eller ha någon som kommer hem mitt i natten och kollar på huset fullt med mig. Ja, saker kommer bli annorlunda, iof är inte de någonting dåligt, det kommer bara kännas ovant i början.

Jag menar vem ska sitta och skratta åt mina knock, knock jokes? Och vem ska jag sitta och säga well duuuuuuh och haaa-haaa-haaa.. till? Det kommer bli så konstig på så många sätt, men ändå så skönt att få tillbaka min egna säng, vara i den bästa staden som Sverige har att erbjuda och kunna umgås med vänner och familj.

Ja, även om det kommer vara konstig i början kommer det ju att bli bra. Allting kommer att kännas som vanligt, fast ändå helt annorlunda. Haha, nu blir jag typ jobbig och bara upprepar allt jag har skrivit hundra gånger förut, men jag vet inte hur jag ska få ner det annars, jag måste ju uttrycka det på något sätt. Men men, vi har lite tid kvar och då är det Anna och jag, alltid och förevigt. För även om vi inte kommer bo tillsammans kommer hon alltid vara min första roomiie, en av mina närmsta vänner och en av personerna jag alltid kommer ha med mig i livet.

You got it dude
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Anna

HUNNI THIS MAKES ME ALL TEAERY AND WARM!

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!

always n forevah!!!!!!!!!!!

<33333333333333333333333

2009-07-27 @ 21:26:04
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/
Postat av: Anna

HUNNI THIS MAKES ME ALL TEAERY AND WARM!

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!

always n forevah!!!!!!!!!!!

<33333333333333333333333

2009-07-27 @ 21:26:35
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0