Long time ago.

Lyssnade precis på den underbara låter all that I've got av the used, det var ett tag sen jag lyssnade på den. Men det är en av de låtarna som alltid kommer vara en låt fylld med minnen, både bra och dåliga och en låt jag antagligen alltid kommer att älska. Köpte massa godis, jag och Anna har ätit så sjukt mycket, jag mår lite illa för att jag har ätit så mycket. Men nu ska jag chilla och fortsätta lyssna på musik och snacka om roliga saker.

aldkjlajsdfljasdlfasljdflajdflkalsf.jpg used image by LaurensLame

I'll be just fine
Pretending I'm not

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: anna

skojja inte att det var sjukt mycket.. kukskaft (hahah dagens ord...) vad jag mår illaaaaa. cravings helvete hahaha. men gott vare ;D

men aaaj haha man får ju koncentrera sig för att skiten int ska åka upp igen.. myyyys (Y) HAHAHA.

ja nej men det där med att vräka i sig 257 gram choklad på typ 1 minut gillade jag väldigt mycket att jag gjorde hahahaha ;D



ÅH, men åh, make it or break it var kärlek :D <3



HAHA VAD NÖRDIG JAG KÄNNER MIG HAHAHHA DU SITTER LIKSOM MIINDRE ÄN 5 METER BORT x''''''''''D

2009-07-10 @ 23:48:53
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0