Lily Allen - Not Fair

Det är en helt underbar låt, som jag verkligen älskar. Sen har vi ju den underbart snygga och vackra Lily, så underbar och hon verkar verkligen vara en helt underbar person. Hon är så otroligt bra, hon är vacker och hur söt som helst. Älskar hennes album, idag har jag suttit och lyssnat på denna underbara låt, jag ska inte iväg till stan fixar det imorgon istället eftersom jag ändå ska in och vara med Dolly. Så jag har packat, jag tror att jag är klar snart vilket känns ganska skönt.

lily_allen_1.jpg Lily Allen image by disneymeisje

Its not fair,
And i think your really mean,
I think your really mean,
I think your really mean.

Oh your supposed to care,
But you never make me scream,
You never make me scream

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0