leker med dollys clipsthingis


Sitter och leker med Dollys clipsthingis som är blonda, jag vill ha längre hår kom jag på. Men det var sjukt kul att ha på sig dom, snyggt?! Nä, det skulle jag väl kankse inte påstå inte på mig alla fall. Det passar ju Dolly, men verkligen inte mig, inte de blonda alla fall, skulle vilja ha bruna, det skulle vara sjukt snyggt.


Tog en jätte fin bild på sötingen, hon ser ganska dryg ut, men det gör inget för hon är söt och underbar. Så söt, så underbar och snygg. Japp det är vad hon är, koller fortfarande på mysteriet på greveholm, vi somnade lite under tiden vi kollade men man vet ju ändå vad som har hänt haha.

Ska även säga hej till alla som läser bloggen från min söting Dolly.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0