Jaha, det är sådant som händer.

Ja, idag fick jag meddelandet om att jag inte kommer att kunna jobba kvar efter den 31 juli pga nedskärning på personal. Men men, det finns ju vissa positiva saker med det hela, som tex. jag kommer få flytta tillbaka till Stockholm och slippa denna tråkiga äckliga lilla stad. Det som är negativt är att jag måste hitta ett nytt jobb och då menar jag verkligen att jag måste, det är bara börja söka redan nu. Någon som vet något bra? Men men, jag får alla fall lite pengar underbar tiden jag är här, jag kommer jobba tre dagar i veckan resterande tid och sen får pappa och mamma komma och hämta mig. Men jag kan ju bara säga en sak, jag vill inte bo någon annan stans än Stockholm om jag ska bo kvar i Sverige, kanske ska försöka hitta jobb i USA?! Det skulle ju vara ganska sweet. Men men, nu ska jag försöka få tag i mina föräldrar så att dom kan få reda på det.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0