Inflyttad, trött och 7th Heaven

Japp, då har jag flyttat in och packat upp lite. Har spenderat största delen idag med att handla mat och lite annat som man behöver, plus massa onyttiga saker som alltid är lika gott. Har kollat lite på 7th Heaven, ätit mini oreos och drukit en san francisco. Väldigt gott, känns sjukt bra att ha flyttat, jag börjar jobba på måndag. Vi var även hemma hos Annas underbara föräldrar och åt lite mat (jätte gott, yummie). Anna är ganska trött och ligger och sover, hon var uppe hela natten för att städa eftersom att jag skulle komma. Imorgon lär det väl bli så att vi går ut en sväng om det inte ösregnar som det gjorde när vi åkte och handla, man såg inte vägen framför sig. Men men, nu ska jag fortsätta att kolla på 7th Heaven och låta Anna sova vidare, jag är alla fall inflyttad och jag är sjukt glad över det. Life is good, next stop California?! Haha, man vet aldrig.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: anna

CALIFORNA FOR NEXT, U BET!!!!!!!!!!!!!!!!!



me loves us roomies!!!!!!!



<3333333333333333333

2009-07-05 @ 11:16:28
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0