I'm still sick, and it still sucks..

Jag är trött, jag är seg och jag är fortfarande sjuk. Jag har inte gjort så mycket idag, jag har typ legat död framför datorn och kollar på huset fullt, medans tiden har "flugit förbi". Haha, ja det är fan inte kul att va sjuk, det är bara jobbigt, spy och sega (inte den bästa kombinationen) men jag ska bli pepp. Tills senare ikväll då ska jag fan gå och lägga mig tidigt, inte vara vaken till typ 02.00, eller senare och inte kunna somna. Nä, ikväll ska jag förska leka duktig, jag vill ju bli frisk för fan..

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

nää vad jobbigt det måste vara! hatar verkligen att vara sjuk (vem gör inte det haha). Nej men det jobbigaste är att vara sjuk länge flera veckor i rad, så krya på dig!:) btw, huset fullt suger!!!

2009-07-24 @ 20:20:05
URL: http://maijais,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0