Elizabethtown

Min underbara mamma köpte den underbara filmen Elizabethtown till mig idag. Sen satt vi och kollade på den och hade fredagsmys. Det var massa mysigt och det är lätt en av mina favorit filmer någonsin, den är helt underbar.


sigw110.jpg elizabethtown image by liinuli


Denna fantastiska film borde verkligen alla se. Och jag vill ha en likadan mössa som henne, den är så sjukt snygg, vill verkligen ha en likadan. Den är så mysig, så underbar. Denna film är har så mycket, Kirsten Dunst som är helt otroligt snygg, även Orlando Blom är snygg i denna film. Hoppas att ni som inte har sett den väljer att kolla på den, för den är verkligen helt underbar.

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0